slag från hjärtat.


Tusan Tusan Tusan och stan i gatan!

Hade precis ett dö jobbigt samtal. Nu är jag nervös och kallsvettas som satan och får snart panikoo här hemma! Vet inte vad ja ska ta mej till?Vad ska jag göra?  
Hoppas bara att det kommer en vacker dag där allt blir bra!!!

Försökt ha huvet högt när det vart tufft för att inte gå under. Men tiden e knapp man o vi sitter fast här. Inget e sig likt, för allt i förändring. Jag hoppas på ett bättre år men jag har ingen förväntning? För när saker går snett och tyngdlagen får rätt.
Är vi tillbaks där på botten och undrar fan som gått snett? Ibland vill jag bara packa o dra och ge mig av, lämna knaset som vi tacklar var dag! Ge mig svar varför är det så, Varför ska vi och de alltid säras åt? De får skattelättnad vi får mer bördor att bära på. Vi bär oss åt som vi bär oss åt för att få värde på. Tiden vi lever i och få nånting att glädjas åt! Så jag haffar nåt korkar upp och sveper!
Lämnar verkligheten och gittar från planeten!

Nu tackar jag för varje dag uppskattar allt det som man faktiskt har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback