STUDIO 54!!!

JÖSSÖS vilken bra kväll det va igår!! Helt galet!! Den roligaste kvällen på länge... Shit. Jag går runt här och fnissar för mej själv, för att de va så grymt kul!

Började dagen med jobb, sen stressa hem till mej och korka opp och göra iordning oss. Fina vänner dimpte in :)! Sedan tog vi bussen ner till Harrys/Sliver. Och det var där den stora festen började! Haha. Jisses. Klackarna i Taket hela kvällen. Jag var mer taggad och flippad än vanglit. Jag skämmde väl säkert ut mej en bit. När ja stutsade fram överrallt och ingenstans i min VIP slips.. Och tog micken å började prata å grejjer. HAHA! Försökte även ge min slips till The Moniker som spelade. Haha. Men är det fest så är det, så attee.
Det va för jävla bra kväll asså! Herreminkööörs!

Tråk som satan dock att massa blev av med sina telefoner?! Uschanamej för sådanna människor som tar andras liv på det viset. En smula förvånad att jag inte blev av med min, jag som är klantigast i staden typ.

Upp til work orkade jag minsann också i morses, konstigt nog så va ja inte en smula bakis. Fortfarande full förmodligen. Trött som satan vatt jag iallafallen.

Men nu ska vi kila iväg på CHIHUAHUA träff här, sååå mys!
Ni får en bild sålänge, så bjussar jag på några mer sedan.
Tusan jag måste inhandla mej en Digitalkamera!


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback