Utväg?

För det du gör har jag redan gjort och det du säger har jag redan sagt.
Det ni bråkar om och  vad ni visar dom. Lyssna här för du får ingenting utav det.
Men kom ihåg att det é du och det du gör är vad du kommer bli det är ditt liv.
Ta dig till det för det hjälper dig på traven. För jag fick ingenting utav det.

Lägg av nu va fan går du runt med kniv spelar tuff hugger nån va hände med ditt liv?  Jag skiter i jag bryr mig inte om nått alls vänta bara tills du själv får den mot din hals!  Den tiden den sorgen när fan ska det hända så säger ni allihopa.
Va tysta snälla sluta skrika i mitt öra sluta säga va fan jag ska göra. 
Det är inte de det handlar om jag vill bara ditt bästa
Vadå ska jag sitta hemma och aldrig festa?
Är det de du kallar festa jag har sett det mesta festat med de flesta om du vill så kan du testa? Det har jag redan gjort och jag har somnat på en bänk. Sluta spela dum va är det med dig kompis tänk!!

Okej okej jag vet att du har rätt för det jag ser nu vet jag att du har sett!
Ja men varför ska du följa samma fotspår jag har berättat för dig det lämnar djupa sår! Jag va precis som du och det känns som inte länge sen
Jag vet att du har vatt som jag till och med värre du rättar mina fel och det du gör med glädje. För att det inte fanns nån där för dig, sån som gav dig råd som du ger till mig. Ta tag i det då, du kan lära av mina fel så slipper du komma hem till mig med såna spel. Det ska jag men förstå mitt problem, visst har jag hamnat fel det är fel på vårt system! Jag vet att ni äldre bara vill mig väl men det jag söker det är en utväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback