What a night What a night.

Gisses vilken otroligt jobbig natt jag har haft!!! Inte sovit en ändaste blund, somnade väl runt sex snåret imorses!! Jössös att folk kan med att störa min skönhets sömn så otroligt mycket! Men Linda Key blev en helt annan människa, fly galen!! Ni skulle inte tro era ögon eller öron om ni såg mej! Men även jag kan minsann säga ifrån ordentligt!! Fast blev lite rädd för mej själv, psykbryt ala allan, helt plösligt!! Men så går det när man är irriterad på folk och sjukt trött! HA!

Varit som en Zombi idag med andra ord, inte blivit så många knop gjorda, som de skulles! Bara varit allmänt lätt irriterad, på folk, på banken, på bussen som va tre minuter för sen, på netto för att de va sju mils kö!! Gaah!!

Vatt redan kö till XL Hardwell Club Caj klockan Fem idag!? Sinnes!! Åååh vad jag så gärna hade viljat gå! Men mycket som säger imot just idag!! Vi lär ju missa något... stooort!!

Nu ska jag bänka mej framför tvn, kanal 1 it is!! Skönhetsbubblan nu vid nio och sedan debatt vid tio som också handlar om skönhets operationer! Som gjort för mej och min chips påse! Nått ska man ju betala den där jäkla radiotjänsten för som kom här om dagen. Hmm!


Våra panncakes yesterday!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback