Ajajaj!!

Jössös Amalia vilken magvärk jag fick innan!! Pain Pain Pain!
Huua, är helt matt nu! De höll i sej typ i en kvart och jag fällde en liten tår för att det gjorde så satana ont! Sen gick det vips över och kom tillbaks efter tio minuter igen och höll i sej i cirkus tio!

Är väldigt glad över att det inte är flera gånger om dagen längre, som de va förut! Förstår inte hur jag pallade det alltså? Galet! Men nu när det smyger sej på emellan åt så är det riktigt obehagligt och riktigt jävla smärtsamt vissa gånger!
Fått brev av farbror doktorn i veckan, dom vill att ja ska komma dit på ytteligare undersökningar! Men känns inte som de kan göra så mycket mer.. Dom hittar ju inget större fel på mej! De fann sej bara en liten skavank på gastraskopin.

Men nått fel måste det ju vara på mej?
Eftersom mina vänner inte vill umgås med mej längre? Tss. Skämt o Sido.

Hur som haver.
Nu har magvärken gått över hoppas jag, som ingenting har hänt.
Men blir nog en liten vilo stund på det.


Lite skrämmande bild! (Från google) !
Tänk att jag har gjort det? Fått en fet slang nerkörd i strupen vidare till magsäcken och sedan vidare för vävnads prover ifrån tolvfinger tarmen! Det va obehagligt om nått! Jag som trodde att det skulle vara en tunn fin liten slang. Men nej nej. Det va bara till att svälja denna jäklen! Men jag klarade det ganska bra ändå! Ingen större panikkänsla. Och det gjorde inte ont, va bara riktigit riktigt obehaglig upplevelse! Men när tredje vävnads provet skulle göras så fick jag en liten känsla, att nu får det vara nog, så jag skakade på benen! Åh tänkte, Ut med slangjäklen. Men de va bara till att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback