Ni är för fina!

Haft en rolig dag på jobbet minsann :)! En massa dunkande av musik och en massa fnissfniss! Våran humor nivå är inte alltid så hög, vi roar oss ganska lätt! Haha. Har världens bästa jobbarkompisar tusan!

Efter jobbet trippade Jag o Malin in oss på A6 en sväng. Fann mej dock fortfarande inte mina byssor som jag är på jakt efter! Men fann mej ett par andra Jeans och två fina stickade linnen! Och svängen förbi glasbanken förståss!

Har på mej Jeansen nu, för att se som de töjjer sej mycket eller ej. För då kommer de bli ack förstora! Vilket de säkert kommer göra! Tusan i gatan, men de va den minsta storleken! Varför har dom bara storlek 26 och uppåt på H&M? Knas!

Funderar en smula på Club Kavaj ikväll?! Men det är för nedrans kallt ute alltså. Höll på att bli till Is innan när jag va ute på långpromenad.. Så de tåls att tänka på en minut till eller två.

Oooh jag sitter å klurar & smider lite planer till Mars Månad.
Om det går som jag vill. Kommer det blir AWESOME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback