Saturday night baby!

Ännu en jobbdag avklarad!! Gått fin fint :)! Men man är ju tusan inte människa när man traskar upp halv sex mitt i ortan en lördag morgon.! Jisses!

Är inte så mycket mer människa just nu heller,
efter som man just gick upp innan tuppen!
Men de vatt bara att hoppa in i duschen dirrmod när man kom hem. Jump Jump Jump Jump. Om man läggger sej på sofflocket är det mer än kört :). haha.

Ikväll vankas det visst förfest at Lovisagatan my place! Tur att jag hade stoorstädning här om dagen :)! Ska göra mej iordning nu nu och invänta att folket dimper in! Denna kväll kan ju sluta hur som helst, som alltid!! Haha. Även tänt lite ljus, för att få upp värmen här hemma lite, så inte alla fryser fast i min soffa! Jag är ju fet van vid dehär laget och kan trippa runt här hemma i linne!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback