Save up all your teers.

Att gå runt Munksjön utan någon energi, på en tom mage som inte fått mat på cirkus 27 timmar och en släng av gårdagens alkohol intag va nog ingen vidare bra ide! Jisses! Trodde jag skulle svimma av där ett tag alltså.

Men behövde rensa mina tankar lite och få lite frisk luft.
Min hjärna överarbetar med en massa tankar som snurrar runt. Medans mitt hjärta är lesset, som ett krossat kristall glas som gick i tusen bitar.
Och gråten i halsen konstant.

Det här skulle bli ett bra år, hade så mycket planer!
Göteborg ala drinkutbildning, London Baby, En galet bra sommar,
Försvinna från Jönköping osvosvosv.

Men jag klarar det här, jag är stark!
Förlorade allt, men har ändå så mycket mer kvar.

Finaste Mamma har lämnat en Matlåda här som jag ska unna mej nu! Mumms!
Saknar Pappa nu som tusan också, vill bara få en mega kram av honom just nu. Hålla om mej så som bara han kan! Men det dröjjer nog :(
.


You say that you can do without me
Go ahead now try and live without me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback