Sjukt bra!

Shit galet vilken bra helg det blev, trots allt som har hänt!!
Sitter här och små finissar lite för mej själv för alla tokigheter som gårdagen bjöd på! Haha!! Jag säger då de.

I Fredags vatt de förfest ala Torpa sedan utgång till Harrys.!
Vi shufflade runt på dansgolvet! Everyday im Shuffeliing. 
Blev sedan lite knas i bananen. Men då hade jag ju räddaren i nöden som ordnade upp hela min kväll :)!

Dagen igår lipade jag mej typ igenom.
Men sen till kvällen va de dags att torka bort tårarna och göra sej redo för fest! Klara kom hit en sväng innan vi begav oss till Förfesten på Tropa. Jisses vilken grymt kul förfest! Den bästa ever! Det trillade in folk hela tiden! Hela lägenheten va full smockad av en massa snygga hanar :)! Vi som trodde att vi skulle bli runt femton pers, men nej nej. De plingade på dörren konstant, så blev väl typ upptil 40 pers om inte mer asså. :). Sinnes bra! Massa nya ansikten och nytt trevligt folk! Sånt gillar vi!

Blev sedan utgång till Harrys ännu en gång. Grymt kul! Klackarna i taket och en massa tokigheter! Haha! Jag och Klara lyckas med det mesta asså!
För himmla kul.
Sedan kom Jimmy å skjussade hem mej, en svänga förbi Max också, det satt fint kan ja lova!

Nu ska vi laga till oss lite mat här, spaghetti och köttfärs sås. Mumms!


sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback