Alla Balla Coola Som Finns.

Haft en fantastikoo dag på jobbet! Varit lungt som tusan i gatan, konstigt nog? Men jag höll nästan ut till Halv sju iallafall, även att jag kunde gått mycket tidigare. Men vi lagade till oss lite god fisk med mos till kvällsingen. Gisses så gott!

Idag är dagen då jag kan ha min "helg" för jag är ledig imon och jag jobbar hela helgen sedan. Men lill Lördag en lönings Onsdag är ju inte helt fel det heller :)! Men surt som satan innan när ja va på a6, att jag inte hittade mitt busskort å där stog jag som ett fån när ja skulle köpa mitt busskort, typiskt! Är galet sugen på att gå ut en svänga dänga till Myrphus eller liknande ikväll. Musik quizet börjar om en halv timme dock. Lite Tajt! Men vet bara lite löst folk som festar idag, så det är ju frågan asså? Då vet man ju aldrig hur det slutar, haha! Men man måste vara lite impulsiv och hitta på saker och ting ibland! Sitter hemma å glor aldelles för mycket!

Ha en fin kväll everyoone! Whoop!

Börjar sakta gå ner och börjar gänga med fler..


Ungefär så här mycket hade vi att göra idag =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback