Boom Boom Boom.

Haft en skön ledig dag dag. Unnade mej en låång sovmorron. Sedan blev det en promenix med Hundarna i en Timme :)! Utforskade gräshagen ganska bra, hittade mej många nya små vägar, trodde dock jag hade gått vilse ett slag. Underbara väder! Hade bara mjukisar, en tröjja, halsduk, vantar å keps på mej! Såg säkert ut som en sport fåne =), när ja pinnade på där i min bästa takt. Men eftersom jag inte är någon sportfåne längre så får jag helt enkelt försöka se ut som än!

Nu ska ja strax bege mej ner till Angelicatt, vi ska ha lite Onsdags lyx aka Lill lördag utöver det vanliga! Eller är det Onsdag idag? Hmm, ja venne redigt!

Sitter å lyssnar på Vengaboys och drömmer mej bort till Ibiza ala Swedish Heat 2012 !! Wihoo!

Bye Bye Suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback