Hell No H20, Hell No After Wörk.

Jobbet flöt på lika fin fint idag!! Gisses va timmarna sprang på på. Och jag va klar 5 över 7 !! Med all städnig och inlämnad kassa å alles. Jäklar va hurtig ja kan va ibland!!

Hade hunnit bli enormt taggad för en Afterwork under jobbets gång också. Men de sket sej ganska rejält :(! De andra tösabitarna valde att dra på fest istället. Och de orkade ja inte redigt efterom ja börjar sju imorgon! De hade lixom vatt lite lagom för mej att bara sitta på nått place ta sej ett glas vin, kolla på folk å ha allmänt trevligt typ lite chilla med dillen lixom, passa på när man ändå hade Hundvakt! Men de fåre bli en annan dag istället :)!

Men när blir planerna nånsin som vi i vårat lilla gäng bestämmer.?! Så jag borde ju egentligen kunnat räkna ut det med arslet och en krita att det inte skulle bli nån afterwork. Haha.

Somsagten upp med tuppen i morgon. Kommer vara galet mycket att göra ithink. Eftersom det är röd dag! Så får se vad man har energi till att spendera kvällen med med. Vill ju ändå hitta på nått eftersom jag är ledig i helgen, wohoo! Men blir så satana trött när jag går upp så tidigt. Bohoo.

Jag vill också vara ledig som alla mina vännor är heela dan varje dag typ :( !!

Taaat Luungt ikväll Ladies!


Övergiven, Ensam och Aldelles Aldelles Underbar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback