Im a Tamagotchi.

Precis hem kommen efter en ypperlit trevlig kväll med fina vännor!
En massa tjöt, charader och te? drickande, för himmla mys!! Kanske lite för mycket Te.. Eller njae de kan väl aldrig blir för mycket?

Jag gillar att jag satte låt tittlarna "Im a Tamagotchi och Im a Barbie gril" typ dirrmod!! Haha, ibland så undrar jag hur man lyckas? Att man sätter det direkt, för att man gör en rörelse? Haha, skummt som satan!! Satte dock inte köksbord lika fort, då jag gissade på gubb stammisarna på jobbet!

Imon är jag ledig, det ser jag fram emot med stormsteg, först satsar jag på en rejäl sovmorron! Då jag är nedrans trött nu alltså, varit vaken aldelles för många timmar! Sedan får vi se va dagen bjuder på :)!

Det går bra nu! Jag känner det! Jag vet det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback