Du snurrar min värld!

 
Hinner inte med att blogga längre, för himmla upptagen helt enkelt! But i like it!!
 
Haft en tipp topp sommar än sålänge. Även att jag inte lämnat Jönköping en millimeter. Inte varit själv en endaste dag :). Umgåtts med fina vänner hela dagarna, afterwork, twin om å om igen, lite sol & bad.. Och allmänt mys!
 
Helgen har spenderats med vänner. Balkong häng på min balkong i fredags, like back in tha days sedan en sväng till twin, där de vatt klackarna i taket och det bjöds på en aldelles förträfflig fem i två vals. haha! I går spenderade vi dagen på A6, lite styling ala Linda, och ack så snyggt de blev, riktig stilig karl! Sedan käk på Wok o Company på kvällen, en sväng till amour och sedan iväg på fest på rosenlund för att sedan bege oss till Twin och möta upp mina damer!
 
Idag vatt planen Tapas mys, men de förskjuts till Tisdag istället, så undra flundra vad man ska hitta på nu? Mysa i mina nya mjukisbyssor kanske? Finally har jag fått ett par mjukisbyxor :))! Thanks!
 
Chipp Chipp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback