Farbror otäck!


Jag förstår inte vart min lilla energi som jag började få tillbaks har tagit vägen? Helt slut och mega mega trött hela tiden!! Grymmt jobbigt. Efter bara en jobbdag så somnar jag lixom på soffan och sover inprincip resten av kvällen? Men jag hoppas att jag får lite ny energi till Augusti!! Eller, jag måste ha energi i augusti!!! Då mitt nya liv börjar!

Sovmorrgon idag igen, ställde faktiskt klockan på nio, men det är ju helt omöjligt för mej att gå upp då?

Idag blir det ett obekvämt besök hos farbror doktor vid två! Ser inte ifram mot det alls faktiskt! Han är otäck! Men är väl bara att göra det, och sen invänta på förhoppningvis bra besked! Annars kommer jag ju gå under!

Efter det så ska jag iallafall trippa en svänga på staden och sedan unna mej en välbehövlig massage vid fyra tiden! Grymt!


Baby, can i hold you tonight?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback