Midsommar!

 
Hade en aldelles ypperlit bra midsommar iår igen!! Är det inte så att Midsommar faktsikt alltid blir bättre än både juldagen och nyårsafton?!
 
Den spenderades på Öland med fina folk i en awesome takvånging mitt i Borgholm :)! Utgång till Strand Torsdag, Fredag och Lördag, underbart! Jössös så mycket folk de vatt!
 
På Söndagen så vatt det en sjukligt kö från Ölandet, i cirkus 1,5 timme innan vi äns kom över bron., Cheeses. Vilket resulterade i att jag missade min buss från Växjö och hem., Så fick panik köpa lite nya tåg biljetter istället, med två byten, i Alvesta och Nässjö. Men de gick ju som smort! Om jag har flygit från Australien och Kina hem själv, så kunde de ju inte vara några dimmor lixom!
 
¨Tack alla för en grymt lyckad midsommar!! Kul att träffa nytt folk också :)
Tog dock typ inga kort, men de få ja har kommer :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback