Tröttheten styr mitt liv!

På riktigt! Tröttheten har verkligen tagit över och styr mitt liv! Detta kan inte vara normalt! Det ända jag orkar göra är att gå till jobbet, knappt det längre! Men de är ju ett måste, så de är bara att kliva upp! Det är ju faktiskt kul att jobba, så vill bara ha min energi tillbaks! Iallafall en gnutta energi! Efter en jobbdag är jag helt slut, även lediga dagar, har jag ingen ork alls!

Den har tagit över mitt sociala liv, totally! Jag orkar lixom inte?! Och det resulterar ju i slut ändan till att man blir aningen deppig! Eftersom man inprincip inte gör något, för att man inte orkar göra något! Jag orkar inte mer!

Eftersom mina fina arbetskamrater jämt säger till mej att googla först och fråga sen, eftersom jag är en aningen oänmällbildad :)! Haha, dom är så underbara! Så har jag nu gogglat en massa! Finns en sjukdom som stämmer in på mina symtom perfekt! Fast det finns värken någon metod att kolla om det verkligen är den, de bara utesluter andra sjukdommar och man blir inprincip aldrig frisk! Inte nog med det så har jag återigen ont i hela kroppen!

Finns så mycket jag vill, ska och borde göra! Men orken finns inte där!

Har iallafall ett fåtal peppande fina vänner! Ibland dimper det in fina sms, helt plösligt! Vad glad man blir då! Nu fäller jag nästan en liten tår! Det är så mycket man missar när man mår såhär! Och det kom ju inte denna veckan direkt, utan snarare för minst ett år sedan? Om inte mer?

Vad vet jag, en himmla massa klagande nu känner jag! Tacka gudarna för att jag har världens bästa jobbakompisar, dagarna springer på så fort då!

Ibland så känner man sej så fruktansvärt ensam! Man saknar mycket! Varför vet jag inte, för egentligen ska man inte sörja det man saknar utan faktiskt glädjas åt det man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback