Dead ringer for love.

Morgonen började visst med en liten sovmorron och stress! Sov tydligen aldelles för gott för mitt eget bästa! Försovning där ja. Började vid sju. Men kom inte förens vid typ kvart över åtta! Men vad gör det, om tusen år? Haft en skön dag på jobbet minsann! Men är lite i valet och kvalet för min semester! Som ska in senast imorgon! Gaaah, jag får panik. Ingenting blir som jag vill och jag vet inte hur jag ska göra? Pallar man jobba en hel sommar utan semester? Jag som älskar att va ledig! ÅÅh måste sitta å klura på det i kväll. Jag vet inte??

Iallafall, hur som haver! Gårkvällen vatt mega mys!! Spelade "med andra ord" för glatta livet. Med John, Makk, Lukas, Klara och Matilda!! Tjejerna mot Killarna och jag kan ju inte påstå att jag direkt har koll på geografi, sportnissar och personer! Carola Häggkvist, inte tusan visste jag att de va Carola Carola lixom! Haha.

Nåja dags att kila till affären tror jag för att köpa nått gott!

Imon blir det besök hos farbror doktor igen, spännande som tusan!!
Håller alla två tummar jag har för mej själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback