Down under.

Går snart under. Inget går eller blir som jag vill!! Jag är trött på allt! Ingen energi till nått. Jag förstår mej inte på vissa människor alltså? Funderar på att gräva ner mej. Gräver redan sakta men säkert min egna grav. Allt är bara knas och kaos helatiden!! Jag är inte uppskattad för den jag är nånstans!!

Inte nog med detta så ska jag JOBBA hela sommaren!!!! Hur i hundan ska ja orka det? Om jag inte är död nu så kommer jag dö då, men den lilla lilla gnistan energi som finns kvar nu. Den kommer bara vara en kort kort kort glödande stubin efter sommarens slut.

Gick hem från jobbet redan vid halv fem idag. No nada energi i min kropp så att säga.

Fuck it!!!

Funderar på att supa mej stup full och glömma alla bekymmer för en stunn. Men då kommer jag ju vara satana bakis imon asså? Det pallar jag ju inte dock. Eller? Jag har ju gjort det förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback