När vännerna gått hem.

Gårkvällen vatt mys:). Chips & Godis och Storebror och film. Hemma vid halv två snåret efter en liten bilfärd för att skjussa hem folk till Österängen osv. Somnade inte föräns runt halv tre. En bakis söndag som de vatt. Hua!

Dagen idag har varit mega mys!! Vännerna åkte precis hemmåt.
Dagen har spenderats med Lunch hemma hos mej (Pasta med Köttfärs, chili och pesto, mumms), promenader, soffhäng, kvälls mat ( Klyftpotatis med morötter & broccoli, marinerat kött, sallad, Bea sås & Grönpeppar sås), Kollat på filmen Abduction och till sist BigBrother. Haha. Underbar dag! Bara soffhäng hela dagen lång inprincip med fint sällskap :)!

Fina Klara har även fixat min TV, wohooo!! Jag säger inte äns vad felet va. De va aldelles för lätt helt enkelt! Haha. Och uppdaterat min Iphone!
Så nu är den som ny igen!

Känns som hela veckan är fullspäckad.
Tiden går aldelles för fort när man inte jobbar alltså!


Vad tycker ni om min LADY GAGA? haha

Klara är ungefär lika duktig som mej på att måla! Höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback