Sträck ut din hand och lyft mej härifrån.

Jobbdagen har gått tipp topp =)! Suttit och softat i solen på varje rast!! Gisses så skönt! Och folk förstog att de skulle vara ute å gotta sej istället för att hägna på IKEA för en gångsskull :)

Skulle ta en liten powernap till klockan fem tänkte jag för att jag vart göör trött! De gick ju sådär. Vaknade för en stunn sen, snoozat sönder hela min kväll!! Tusan! Så det blir nog hemma kväll idag, trött som tusan asså! Men ack ack så trååk!! Men känns som klockan tickat på lite väl mycket!! Hade ju några planer att välja på ikväll. Antingen grillning nere i staden, förfest på torpa eller en fest på torpa! Men nej nej. Jag dissar! Faan! Jag kommer ångra mej stooort! Trött jag blir på mej själv!!

Igårkväll ryckte jag iallafall upp mej tillslut. Så blev en liten bar runda med fint folk :)! Karlssons, Myprhys och Pipes som avslutades med Barnkalas & Skratt fest på Macdonalds! Hahaha. För himmla kul om ja får säga de själv! Blev en väldigt festlig kväll tillslut :)

Nu blir det en promenad med Mor och Hundarna sedan en pizza på det :)!
Onyttigast i stan.  Jag vet.

Undra när jag kommer komma till jobbet imorgon? Man ska ju ställa om klockan. Men vet inte om Iphone ställer om sej själv, eller om man ska göra det själv? Hmm. De märker vi!



Ensam Klara söker! Hahaha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback