Tittar upp mot skyn och tårar faller ner.

Jobbhelg - Check!

Haft en sådär bra dag på jobbet faktiskt. Jag vet inte redigt. Fick ett gnutta hopp ett slag, men de försvann illa kvickt igen :(. På fika rasten spenderades cirkus 500 spänn. Snacka om dyr fika rast! Men pratade med Pappa hela rasten! Vatt skönt och värt varenda krona! Då han kommer med många kloka ord när jag mår dåligt min käre far ♥ .En tår eller två fälldes också!! Töntig jag är!

Men ibland så måste man. Jag vet värken ut eller in just nu! Måste ta mej en riktig funderare på en sak! Ska man vara kvar och må dåligt, bli trampad på och bli behandlad som skit? Eller ska man våga sej på nått annat? Men vad? Jag mår inte bra av dehär!

Hur som haver.
Precis hemkommen ifrån årets första grillning :). Mega mega gott!!

Resan jag ska ta, blir en enkel biljett!!!
Farväl!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback