Jag växte upp i en ananas!


Huuua, vilken låång sovmorron jag tog idag. Till cirkus kvart i ett då Mallan ringde och väkte mej! Lika bra det, annars hade jag sovit bort hela dagen!! Farligt att inte ställa klockan när man är ledig. Helt slut efter att spenderat cirka 16 timmar på work! Åkte till jobbet 06.15 och va hemma 23.40! Herre min kööörs! Men de vatt trevligt, en super god tre rätters middag, vin och tävlingar. Vatt fanders trött dock! 

Tog mej iallafall en långpromenad med lille bus när jag vaknat till liv, i cirkus en timma! Hämtade ut mina loveli skor och köpte en Harry Boy? Vet knappt vad det är, men nångång måste man ju chansa. Tänk så blir jag miljonär? Vet dock inte äns hur man vinner eller hur man vet om man har vunnit? Kollar ju inte på Hästar dagligen om man säger så. Eller är det äns hästar? Tog oss sedan en promenad i skogen innan vi traskade hem. Va ute lite på skattjakt efter en "fotografering av näcken plats"..

Nu ska jag äta fläskfilee gryta med hasselbacks potatis och grillade majskolvar! MUMMS!
Crap, hela dagen har ju sprungit förbiii!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback