Sommar & Sol & Korta kjol!


Sorry, dålig uppdate igen! Men har haft fullans upp, som vanlgit. Eller?

Hade en underbart fantastiskt helg i Göteborg! Fredags kvällen spenderades med Finaste Emma och Sara, lite vin och chill, massa mys! På lördag morgon mötte jag upp min käre far för en grymt god hotell frukost!! Och sedan en hel dags shopping!! Underbart! Vatt dock lite seg startad men de ordnade upp sej sedan, så fick minsann med mej ett antal kassar hem :))! Cirkus, fyra jeans, två kavajer, ett par shorts, en awesome tröjja, sol brillor, lite små kraffs och sisåådär 12 toppar/linnen! Tack Tack finaste Pappa.

Valborg har hunnit springa förbi också, en bra sådann! Förfest hemma hos mej och sedan klackarna i taket på Harrys/Sliver! 1000 onde gången gillt typ, så gick min telefon sönder! Crap! Sååå sååå många gånger som jag tappar den varje dag och den har klarat sej galant! Lyckades även få min plattång i åtta bitar med? Crap igen!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag idag! Sjukt bra väder, och jaa somvanligt tänker man sej inte för så är numera Kapten Linda Röd! Fakk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback