Suckers!


Haft en bra dag på work trotts mitt inte favvo pass, så har dagen sprungit på fort fort!!

BTW. Tror det gick bra idag, det känndes så!!! Fast vet inte redigt ändå, missade att säga en massa!! Som man kom på såhär i efterhand!! Men ändå, hur det än blir. Så känner man sej ändå lite bättre än alla andra!! Att man faktiskt kom såhär långt och faktiskt blev en av de tjugo utvalda!! Wiiiiie :)! Det höjjer självförtroendet en aning, och man blir glad, starkare och vågar mer!! En sjukt bra erfarenhet!! Ska dock inte hoppa några höga höjder ännu!! Vi få se vi får se! 

När jag tog min kvälls promenad så mötte jag givetvis tre nötter och en ful hund!! Vad är oddsen? Det är mitt kvarter, inte erat!! Ni ska inte komma här och komma och tro att ni kan "skrämma,kaxa" eller vad de nu va ni försökte med! Att gå emot mej och följa efter sen stanna ett par meter bort och bara ill glo, och sedan stanna en gång till, precis utanför mitt hus? Är så grymt töntigt och så inte okej! Men fine, stå å stirra in i ett tegelhus if you want to! Timba min lille bus morrade iallafall på dom!! BRA!!! Hihi!

Chip Chip!!

Ingen ska någonsin få förstöra för mej mer!! Jag har börjat gå min egna väg och märker redan otroliga resultat!! Sjukt nöjd med mej själv just nu! Man kan ju faktiskt lyckas om man bara vill. Om folk slutar att försöker trycka ner än hela tiden, ovänner hit & dit. Jag klarar mej utan sådannt trams! Det är ni som förlorar på det! Inte jag! Det folk inte vet är att de egentligen gör mej en tjänst?! För jag blir starkare och starkare för varje gång!! Tack  ska ni ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback