Happy Birthday!

 
Ack så sego lego och trött jag har varit idag. Det börjar ta på kroppen och knoppen att gå upp tidigt varenda eviga dag! Hujedamej! Till och med åkt på en släng av skallevärk, och jag har aldirg skallevärk? Förutom på bakfyllan möjligtvis! Haha! Men känns tipp topp att vara en arbetsmyra igen :)!
 
Spenderat tio timmar på work idag, och efter vi kom hem från Värnamo så vatt de egentligen dags för några timmars arbetande till. Men eftersom skallevärken smög sej på, så åkte jag hem och hade presentutdelning istället, som inte varade så länge dock :(! Får väl äta lite tacco i min ensamhet, medans mannen min är ute och firar med skumpa och raketer!
 
Time to go go go ut med lillkillen och sedan kankse krypa in till John Blund? Jag älskar John!
Börjar trotts allt sju imorgon, och jobb hela helgen lång! För på Måndag vankas det VIP!!!
 
Jag satsar stenhårt på en myshelg med Angelica.
All In mys? (kankse kankse en liten aw imorgon om man orkar)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback