Helgen.

 
Den har bestått av jobb jobb jobb. Men lite annat har minsann hunnits med också :)! Lever på min sparenergi förtillfället..Ett elva timmars arbets pass i fredags, trött som jag vart så begav jag mej ändå en svänga till Karlssons, för att träffa fina damer över en Cola. Blev inte så långvarig dock, hem för film mys med min fina!!
 
Lördag, work work och på kvällsingen så blev det visst inte mys kväll som vatt planen. Bestämmde oss istället för att dra på förfest och unna oss lite vin. Vilket vi gjorde! Klackarna och Peterpan hatten i taket på Harrys. Och ballonger?
 
En liten svänga på work idag med, pizza mys med Angelica och AIK-IFK på Olles med mina två hjärtan!! Aik kammade hem vinsten, surt för Patrick som är Ifk fan! Höhö :)
 
Imon taggar vi för VIP invigning!! Wihooo! Nu närmar det sej med storm steg!!! Blir nått avsnitt skilda världar sedan läggdags för att orka med ett 12-14 timmars pass imorgon! Huuaaa.!
 
Hur kan man komma med sånna flaska elaka anklagelser :(! Blir så lesseen så lessen!
Idioter som ska försöka förstöra. Inte ok!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback