Ett Fel Närmare Rätt.

 
Long time no see!!
Fick en påminelsse av fina Natta att ja uppdaterar aldelles för dåligt! Sesså så skärpning skärpning!
 
Dessa två veckor har sprungit på som aldrig förr! Jisses, så fort dagarna går?! Men de har varit två tipp topp veckor fyllda med massa skoj, några tråkigheter också förståss..!
 
Umgåtts med fina vänner, Myskvällar, Chihuahua träff, Utgångar = klackarna i taket, Viktiga möten, Trädgårds fest ala 70 pers, Lunchisar på staden, Piren häng, Grillningar, Glada beskeed, Övernattningar, Bröllop, Minigolf,  Begraving = tårar! Och säkert en massa massa mer som ja inte kommer ihåg nu. Just därför ja borde uppdatera oftare, då mitt minne är kort men gott :)!
 
Helgen som varit har iallafall varit top notch!
Häng på min Balkong i Fredas, stimm o stojj så trevligt de vatt :)! Sedan en utgång på det!
Trädgårds fest lördag. Sedan blev de visst en sväng till Öxnehaga för att lyssna på när ett band repade. Sjukt bra! Lite movie känsla över dedär. Att sitta i en  replokal med tussar i öronen och bara lyssna och förfesta till dessa killar som har en sjuk inlevelse även att de bara repar :)! Den kvällen avslutades med gitarr solo häng och övernattning på Liljeholmen!
 
Idag har jag spenderat hele dagen med Angelica å Alec, haft avskeeds middag x 2. Och flängt runt lite här och var! Massa Mys! 
 
Näpp nu är det dags att höjja musiken en aning och ta tag i mina måsten! Har massa massa att fixa trixa med idag! Eller fresten, får nog sänka musiken istället! Hahaha!
 

Kommentarer
Postat av: Patrick

Fan vad snygg jag är haha =) Puss baby

2012-09-19 @ 17:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback