Hej Hej Bloggen!

Long time no see, som vanligt! Men Emma här kommer din längtande uppdatering :)!
Lite kort och gott vad veckan bestått av;
 
Förra Torsdagen blev det lite välkommen hem vin för mej med Hockey, goda vänner och en svänga till Olearys.
Fredagen vatt det bara fredags mys, med middag hos Alec och Bio på kvällsingen. Mys!
Lördagen vatt de dags att tagga för årets första kräftskiva med massa fina brudar och givetvis en utgång på det.
Söndagen bestog av Söndags mys. Först pizza häng med Alec & Angelica. Sedan söndagsmiddag med J..
 
Måndag var det ingen vanlig dag för de va Timbas födelsedag!! Hurra Hurra Hurra!!!!
Och inte nog med det min första dag på det nya jobbet!! Där jag har hållit hus hela veckan lång! Trivs som fina fisken! Lärt mej massa massa nytt och mer ska här läras!! Har fått ganska mycket som jag är ansvarig för, så det blir en utmaning. Men jisses va kul det är!!
 
Dock ovan att gå upp med tuppen varje dag, runt fem-sex snåret på morgonen!
Så veckan som varit har bestått av jobb och bara mysiga hemma kvällar varje dag! Somnat på sofflocket tidigt kvällskvist varje dag typ. Men de är ju tur att man har en husmors här hemma som städar, diskar och lagar mat :)!
 
 
I torsdags orkade ja dock hålla mej vaken lite längre till typ tio, då det blev tacco mys. De tre vännerna och Jerry!
 
Det går så jäkla bra nu!!! Peppad till tusen för min ny start!!!
Soon baby soon!!

Kommentarer
Postat av: E

Åh låter underbart kakan!!

2012-10-01 @ 04:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback