Hej Sweadala!!!

 
Back on track i Sverige! Ganska skönt att vara hemma ändå! Även att det är sjukt skönt att vara iväg.!!
Möttes upp av mina två finingar på flygplatsen! Thanks!! Hemfärden bestog av fniss hela vägen hem, så den gick i ett swisch! Haha. Mummsfillibulle...
 
Gårdagen spenderades med mys dag hela dagen lång med finaste P. Lagade svensk husmanskost, film maraton hela dagen med Chips, Choklad och läsk!! Super Super mysigt!
 
Nu blir snart frukosten serverad! Ibland har man det bra :)!
 
I eftermiddag ska vi hämta min lille bus hos morfar över lite fika. Som ja saknat min lille krabat! Kvällen ska spenderas med Angelicatt, visa opp alla mina inköp :).! Förutom det som blev kvar i Kina, hade sex kilo övervikt. Tusan i gatan! Pettitesser! Så fick helt enkelt lämna en del kläder i streess på flygplatsen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback