It's like a Rehab.

 
Tjaaaaaobella!
Här ligger ja i mitt rum å kittlar er på fötterna! Skämt o Sido, filosofierar faktiskt lite.
 
Jag har det jätte bra, bara goo with the flow så att säga, lungt och skönt! Like a rehab och utvilning till tusen! Kan behövas efter denna sommar, där de inte blivit många knop gjorda alls? Nåjja!
 
Hade nyss ett långt roande samtal med J! Haha. Jisses va bra vi är på att tjöta. Du får mej alltid på så bra humör, jämt, spelar ingen roll vart man är, hur man är eller hur man mår. Man blir lixom alltid lika glad! Vem kommer äns på tanken att "vi måste säga over när vi sagt färdigt våran mening". Tjat tjat tjat over over over... "Nu får du inte svara än för jag har inte sagt over, faaan nu sa jag det, Din Tur over" Haha...
 
Näpp nu har jag inte tid att sitta här å glo. Klockan är mitt i nassen! Närmare bestämmt ett snåret, och ni har väl precis börjat korka opp? Inte mej emot. Men nu ska ja filura ut lite planer här och dra ett par avsnitt av skilda världar! My new favoriite!
 
 
Miss MY Heart, MY Love and MY Everything.
 






 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback