Där palmerna bor.

 
Inte en dag har gått utan att jag tänkt på stränderna man bränns på.
Kan det bli kallare tro? Jag frågar mej själv varför stanna i nord? Vill bara har min förbannade sol.
Vill åka dit där palmerna bor.
 
Ännu en helg har sprungit förbi.
I Fredags va det fredags mys med Bio och Mat med bästis. Yuammi!
Och i lördags blev det välkommen hem kalas för Klara och Kajsa och en tipp topp kväll på Harrys.
 
Rastlös allan här hemma, men orkar lixom inte ta tag i något heller.
Konstigt nog är jag sugen på att typ träna? När man ser alla miljoner som håller på med fitnessfighten. Men den dan kommer väl dröjja dock. Varför kan man inte bara ta tag i sitt liv istället för att sitta hemma och glo och absolut inte göra nånting? Kul liv man lever. Not.
 
Blev väck klockan nio i morse överröst av massa pussar av Bellos. Så de va ju bara att masa sej opp å kila ut med de små liven. Håll i hatten inte gått upp så tidigt på år och dar typ.
 
Saknar mitt Hjärta.
 
Jag och Tusse en morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback