Rockstedy love.

 
Igår hoppade mitt hjärta till av lycka när jag fick höra din röst en snabbis :)!! Längtar till mitt loveletter som kommer på måndag förmodligen. Längesen man hade brevvänner, haha.
 
Blev en svänga till Dalvik igår och sedan en snabbis utgång. Bugg dansande på Karlssons, så de stog härliga till. Jisses, pain. Kvällen avslutades sedan med en pizza innan de va dags för hemfärd, och den satt som en smäck.
 
Vatt på jobbet en svänga igår också och hade utvecklings samtal. Jag säger då de, dom är för underbara!!! Och jag likaså tydligen :). Orden värmde så i hjärtat!! Coop Äger.!
 
Inte nog med det, så ska ja få spendera kvällen med Coop, "Team Östra"! Alla är taggade ut i fingerspetsen och förfesten börjar redan klockan fem, kankse dags att masa sej in i duschen! Whoooop!!! Denna kvällen kan ju inte bli annat än lyckat.
 
Trött som bara den dock, sover dåligt som en kratta nu för tiden.
 
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback