10 december

Dags för uppdatering igen och ännu en helg över.
Som har flygit förbi precis som alla andra helger.
I fredas fanns de lite att välja & vraka på, hänka med Kis & Co och kolla på Blackheart, sisters och danger, inflyttnings fest hos min bror, utgång, eller va med chrill. Blev tillslut en snabbis till bror och sen bara mys med världens bästa !
Klassfest yesterday ! Helt hett . Tycker om min klass nått grymt.
Finns vissa undantag sålklart.
83347-68Har precis varit å käkat på alcamo, det kunde jag behöva.
Har bara ätit mackor dom senaste dagarna känns de som, inte bra ! Pizza är väl inte de bästa heller kankse men de är iaf himmlans gott !

Nationella matte B provet var typ hur svårt som helst.
Jag & älsk ska baka peppakakor/lussekatter i veckan =) !
Värsta mys !

Jag saknar Becka hur mkt som helst,
hon får allt ta och pallra sej hem från Rimini snart !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback