11 december



83347-70Vaknade typ halv ett idag, så blev ingen skola för min del, anar att min frånvaro börjar höjas nu =/.
Fast vi gör typ ingenting i skolan ändå känns de som, så de är så meningslöst att gå dit vissa dagar.

Ska väl laga mej lite käk snart,
funderarpå helstekt fläskfilée
med potatiskroketter :). yaammiiiee !

Måste skriva en filmrecenssion idag också.
Och jag som är så himmla dålig på sånt.
Kommer ju knappt ihåg vad filmen handlade om
när jag precis har sett dom !

Börjar med gympa och religion imon också.
Kul jul ?
Jävla gympalärare me som ja inte tycker om nånstans. Förra året när ja hade skadat mitt knä igen och opererat de igen så trodde hon knappt på mej. gaah. Hon slarvade oxå bort mina läkarintyg !!

Lussebio imon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback