14 december

De va på tiden att dehära funkade igen så man fick blogga lite :).

Va på ullared igår :) ! Shoppade en himmla massa julisar. Till Rickard, Fredde, Mamma, Pappa och till en som inte är värt att nämna här idag. Köpte också julklapp til två lärare =), gooch snällast i världen borde vi vara? Jag som va så himla nöjd denna månaden att jag hade ovanligt mycket pengar över, men eftergårdagen så blev de knappt ett öre över.
Men får väl tigga lite money så ja kan feesta iaf så överlever jag. !

Har varit hos tandläkaren idag ända ute i Norrahammar, nu kom man ihåg hur surt de är att åka buss så långt och hur gött de är att faktiskt bo i stan. Speciellt när jag skulle hem. Fick sitta 40 miuter och vänta på buss faan. Frös typ ihjäl. Och en viss person blev hur sur som helst bara för att ja ringde och frågade lite snällt om den kunde koma och hämta mej, men nej då, den ville inte, orkade inte, hittade inte och skulle inte hinna dit innan bussen enligt honom. Konstigt? Du har varit där innan, och i en sån snigelfart kör du faktiskt inte.

Är så otroligt trött på min såkallade pojkvän nu, om man ska kalla de så.
Men de brukar väl kallas så.
Varför kan inte han vara lika snäll, gullig och ställa upp som alla andras pojkvänner gör?
Istället får ja nöja mej med att han är sur, arg, okänslig, och blir superduper arg & ja får
värsta 83347-71utskällningen för att ja frågar om vi ska sova över och säger att han inte kan prata när jag ringer "för att han kör bil", dålig ursäkt väl?.
Ska jag behöva nöja mej med dehär?

Har ingen baldejt nu heller. Sista anmälnings dagen va i tisdas.
Jag lämnade in lappen och skrev våra namn på som bestämt,
sen på tisdag kvällen skriver du att du inte vill gå på balen längre.
Är det bara för att jävlas, för att de är försent för mej att hitta nån annan? Faaan, de hör ju till och gå på den och ja vill de så himmla mycke. Börjar stor lipa =( !

Provad studentmössor idag också, himmla massa val de fanns att göra. döö svårt.
Jag ska iallafall ha mitt champagne glas =)),
som alla andra snålar med för att de är för dyrt !!
Tycker mycket illa om en lärare just nu oxå har alltid gjort de iofs, orkar inte med han.
Vi fick faan äns inte gå och äta först. Och när ja frågade om arbetet ska va klart direkt på morgonen så sa han med grymt sur röst ja annars får du IG !
jävla dumhuvve. usch.

Pappa fyller år imorron tror jag. Måste ta reda på de. Bror min visste inte heller juh =/.
Sikken koll vi har !


Bal 07♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback