15 december

83347-75
Fredag igen, hur skönt som heslt.
Fast idag blir de nog lungt och fest imon. För då kommer min älskade Becka hem. Från Italien där hon nu spenderat tre veckors tid, vilket är aldelles för länge. Min ekonomi håller nog inte till att festa båda dagarna så finns bara en utväg.

Saknar alla mina damer.
Träffar aldrig mina 89:or änglar längre. buuh :( ! Mitt hjärta hoppade av lycka när jag såg Nathalie i matsalen, va evighetersen man äns såg er.
det är very baad !

När dom fyller 18 lär det bli massa ändring på det. Då kommer vi träffas förjämnan varje helg ! Det kommer bli som gamla goa tider. Fast då befann vi oss varje helg med fester i det juvliga "partypalatset". Nu kommer det bli krogen istället. Och våran ekonomi kommer rasa ännu mer än va den redan gör....

Köpa ett par skor sen kanske?
Det skulle ju inte sitta helt fel.
Såg ett par igår.
Men nu va de dehär med ekonomin igen....

Nio dagar kvar till jul ♥ !
Slog in massa julisar igår :) !
Blev lite känsla på de hela trots att de inte
finns ett endaste snökorn på marken...                                                            



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback