10 maj


Gick bra på praktiken idag också, sen är det bara tre veckor kvar, det har gått väldigt snabbt måste jag säga. Himma tur att man kom på ett bra ställe, annars hade sju veckor varit en evighet. Gick en snabbis på ikea med Klara när vi slutat. De hade ju 50 procent på allt i de fem första rummen. Fast man har ju inget eget place att köpa grejer till, så kollade bara lite snabbt. Va ganska så utplockat också. Men jag köpte iallafall två krukor och tre ramar, allt för endast 6 kronor. Hur billigt som helst. Inte en aning om vad jag ska ha de till just nu, men de kan va bra å ha, någon gång. Krukorna är perfekta att använda som tillexempel godisskål.

Dags att sola imon igen, kör på varannan dag nu. Men känns inte som att ja får någon färg :/ ! Nepp, nu ska ja lägga mig å läsa Cosmo, som jag visst hade fått hem.

Släkt, aah de ser du väl, dåårå?

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback