31 maj

Utgång ikväll, blir förfest med Ikea hemma hos Helen, sen drar jag vidare till o´learys medans dom drar till twin eller nått liknande. Känns som det kommer bli en toppen kväll :) ! Hoppas starkt på det, frågan är bara hur man ska orka upp tills imon, börjar kvart i åtta. Kämpigt.
Lite funderingar över vad jag ska ha på mig ikväll bara...kan man ha nicke nyfiken linnet? haha. Det är ju faktiskt bara torsdag..

Här kommer köpen ifrån göteborgs resan..
image226
1. Min blommiga väska, love
2. Rosa tårtfat, har dock mina diadem där just nu, sålänge
3. I love you tablettask som jag självklart köpte till älsk
4. Rosa plast skål med lock
5. Nicke nyfiken linne, hur söt som helst.
6. Rött urgulligt linne med hjärtan
7. Sjal
8 / 9. Vitt och svart siden band
10. Tublinne
11. Fjärils sjal, sooommar
12.
Leggins
13. Blått linne från gina

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

finfint raring :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback