20 november

Blev vistte inget uppdaterande i söndas, men som sagt åter till lördagen. Hade en jätte bra kväll förutom de där då. De vart förfest at gräshagen, åkte sen och kikade till Tinas happy birthday party sen vidare till centrum självklart, Kilade som sagt iväg en sväng till amour och tog shotbrika och sen återigen till Centrum, bilderna har jag inte orkat lägga in ännu, men de kommer.

Igår blev det hokey mys på o´learys, med de bästa ifrån våran dal. Dock blev de väl inte så mycket hokey tittande pågrund av att sändningen craschade miljon tals gånger, men det blev iallafall storvinst plus gott käk och väldigt bra sällis !

Varmkök idag, blev pasta och köttfärsås, en veg pasta sås och till alternativ lax med rotfrukter & ägg/räk sås. Börjar tidigt imon igen, gjort de lörda, sönda, måndag, och Tisdag nu, Det börjar ta på krafterna måste jag säga att vara uppe med tuppen var dag., men på torsdag är jag iallafall ledigt, ska bli skönt att sova sen är det jobb på Fredag igen. Utvecklignssamtal imon med Erik, gaaad jag hatar utvecklings samtal. Sitta där i ca två timmar och prata, bedömma sig själv och bedömma Erik. lalala vad ska jag säga? Ska väl ta och kolla igenom alla papprena så jag är lite förberedd iallafall. Wish me luck ! Fast han sa iallafall idag att jag inte har något att behöva vara nervös för :), men ändå !

Antar att det är läggdax nu, Imon ska jag hålla tummarna vid två ! Aldelles lagom till rasten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback