8 december

Wohoo internet funkar fortfarande, kors i taket !! Annie kommer nog jubla av glädje när hon kommer hem :) ! Har precis beställt lite kort, så nu måste ja köpa ett fotoalbum till, kankse två? Jädrans vad ja ska sitta och garva åt mig själv och tänka tillbaks på hur kul jag haft när jag blir gammal tant och sitter och visar alla kort för mina barnbarn... haha.

Ska väl ta en promenix med vovven nu, sen ge honom mat sen duscha och efter det ska jag ge mig själv lite mat också !
Tänkte bjussa på några nya bilder på honom, men givetvis så hittar jag inte min minneskort grejs som man för över bilderna med, det har suttit i min dator ända sen ja fick den nya telefonen typ, vet att ja satt och fipplade med de igår, men va sjuttsingen kan ja ha lagt det? Ja tror de är såhär, de har rammlat ner på golvet och timba har tagit det och bitit lite på sen lagt de någon stans, undra vart bara, jag har letat som fasiken..


kolla vad fint jag har gjort,, undra vem händer de kan vara ;).
ser dock ganska skrynkliga ut, haha, inte brao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback