19 juni

Jag har bestämmt mig, jag kan inte sitta hemma och uggla och deppa ihop, så om ciruks en timme kommer Alexandra and pick me up ! Jag ska verkligen försöka att lämna mitt deppiga humör här hemma i jönköping. Man mår ju faktiskt inte bättre av att man gräver ner sig o går runt och tänker på det hela tiden.  Så jag har bestämmt mig för att ladda party hatten redan nu ! Kommer förhoppningsvis bli en väldigt trevlig midsommar, inga fylleslag på regninga campingar hittan å dittan, inget tältande, inga rosa gummistövlar på fötterna, inget camping liv, förutom att kankse slagga i bilen? well well ! utan de blir mer en tradionell midsommar, så tradionell som jag nog aldrig firat den? Upp tidigt, plocka blommor för att sätta sig och göra midsommar kransar, redo att gå ner till midsommarstången och dansa till dragspel, ja you mane it ! haha, det låter väl trevligt, eller hur?

I miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback