15 mars.

Lördag idag, jag hade gärna suttit med mysbyxorna på och kosat ner mej i soffan och kolla på finalen med massor med onyttigt framför mej. Fast pojkvännen joinar ju inte till sånt längre (det är ju helg, så jag förväntar mig inget sådand längre). Om man bortser ifrån förra lördan där jag faktiskt lyckades få han att vara med mig, innan dess så har vi inte varit på fredagar eller lördagar på sju veckor. Ganksa konstigt?´Right?
Nåja så kvällen till ära har jag äntligen bestämmt mig för vad jag ska göra, upp till Jess där det blir lite för fest sen vidare, nånstans.. Velade mellan det och slager kväll med buffe mat hos Klär, fast eftersom jag inte redigt har åldern inne så att säga för twin osv, så kan ja ju inte hänka med dom ut när det väl är dags för det.

Vart en toppen kväll med dom igår så tror starkt på att det kan bli en lika bra kväll idag.
Igår va i det så kallade b ryd, tåg in till staden, nån ynkla minut från att missa för vi stog visst på fel sida upplyste de kära föräldrarvandrara oss, som dessvärre va jobbigare än jobbigast. Hallå vi har åldern inne så låt oss va? Iallafall jag och jessica hade ju inga buss kort och det är ju mega dyrt att betala med kontanter på tåg, så vi plankade, inne på toan. Tjohoo ! Gci khur bra osm helst ! Även att jag var lite nervös för att missa att hoppa av, men smart som jessica är så kläcker hon " men jag känner vart vi är och vi är inte framme än", Bra bra. Vi hamnade iallafall rätt ! Centrum, som vanligt, Fredag till och med, men jag hade kul ! Väldans trevlig kväll !

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback