19 Mars.

Vatt ledig idag, och jag har iallafall hunnit med några grejjer av de som skulle gjorts idag ! En sväng på stan med Jessica vid tolv tiden plus lunch, inhandlade det sista till Elins present. hoho! Sen vart de hem och lämna lite käk till Chrill, makmakeriet macka. Vidare till Bror för att vara barnvakt åt världens gulligaste pojjk :)! Efter det fika med mamma, sen upp till a6 med Jessica, kom på att jag vilje handla något till mig själv också. Och där gjorde jag dagens STORA klipp, en kjol, precis den jag vill ha (fast en storlek större än vad jag behöver, men får väl sy in den, smidigare de än att krångla med färg ,tänkte jag) iallafall klippet var på ynkla 17 kronor ! TJOHO ! Och vi gick båda lika lyckliga och lika fundersamma där ifrån. och kjolen var min, jädrans vilket bra kap ( !! ) . Vid åtta kom vi på att vi va hungriga (igen) så då tog vi oss en lunch på kaffe paus, varsinn Tacco paj ! Super smarrit ! Fick massa extra tillbehör eftersom vi egentligen skulle ha tacco tallrik men köttfärsen va slut, då fick vi tacco paj med tacco tallrikbehör istället ! Finemang !

Nu ska jag duscha, är något crap med tvn också. Himmlans surit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback