7 Mars

Vatt hemma ifrån jobbet idag, förkyld så in i. Kännde att jag inte ville stå där i Cafet och snora ! Fast ska jobba imon igen, annars missar man ju massa pengar ! Klara fisen ringde nyss och vart orolig för att jag inte skulle komma imon, men klart jag ska det :) ! Och Thomas på jobbet sa, inget Centrum ikväll då Linda ! Nej Nej jag lovar jag ska bara vara hemma och kurera mig med macdonalds mat som pappa kommer med strax och chips och läsk ! Kunde ju önska att det vart något bra på tv också, fast det är väl väldigt sällan det är de !

Vatt ute typ tjugo minuter idag, hämtade Pappas pass och visum på resehuset. Och medans jag väntade på bussen så hann jag hitta mej ett par fin fina björnborg pjucks. Fast 36:orna var typ hur stora som helst.. Dö surt. Får väl testa med ett dussin sulor i någon gång igen !

Jag vill ha sommar !
och ett flygplan...

image430


Theo lillen fyller ett år idag, hihi ! Massa Hipp Hipp Hurraay !
Ett års kalas imorgon. !

Kommentarer
Postat av: Natalie

Krya på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback