20 december

Skohooo !

Dan före dan för dan före doppare dan ! Bara fyra dagar kvar till julafton minsann ! Och jag har fortfarande inte handlat mina klappar ! " Du har ju haft hela helgen på dej " Tänker säkert ni ! Oo ja det har jag haft när jag varit ledig lördag och söndag.. Skulle shoppa klappisar i lördags, men det blev genast omedelbums ändrade planer när jag va på väg ut med storm steg till affärerna, upp till sjukhuset på momangen istället, till den där mary ! Lilla vännen !! Blev lite nervös där ett tag, men de ordnade upp sej som tur vatt ! Sen unnade vi oss lite käk efter det, sen hade stan stängt minsann, så ike någon liten klapp ! Idag har jag ju också haft hela dan på mig, fast ändå inte ! Han med en timme på staden eller nått med Malgot, den timmen spenderades inne på Scorett inprincip, inte så fel, för jag fick ju ändå med mig ett par skyhöga godbitar hem (som kommer pryda hyllan så fint) !! Egentligen vatt det maria som skulle köpa skor, men jag fixade väl den lilla detaljen istället... Efter det vatt det dags för söndags middag här hemma med Farmor och Farfar ! Mummms, och chocklad pudding till efterrätt !

Ledig imon också, då jädrans måste jag ta tag i att shoppa det där som ska ligga under granen !
Klipptid vid halv två med, guuv så gott ! Så den dagen kommer väl springa bort likaså !


Galet vad jag saknar Aussiiie !!! Det var så underbart så underbart !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback