21 februari

Gäsp gäsp gäsp ! Sinnes vad trött jag är ! Sommnar vilken sekund som helst.. Går kvällen började osm sagt hos Lisa, hennes vänner från kvill kom, trevliga små prickar !! Chloe våran favvo praktis joinade oss också :) ! Trevlans trevlans ! Efter cider, vin och popcorn så rann tiden helt plösligt iväg, dags för utgång ! Givetvis så åkte jag ju inte hem då som ja tänkt, att ja känner mig själv så väl ! haha, Åkte på fest hos Tommy på österängen, där maria ängel befann sej, även massa andra godbitar ! Trevlans även där Kom väl hem vid tre tiden tror jag, upp med tuppen vid tjugo i sex ! jädrans va seg jag har varit på jobbet idag, stakkas mej ! Vart lite scary för att ja skulle försova mig, som jag gjorde sist. haha, inte brao inte brao ! men nämligen ikke ! Jobbet har rullat på iallafall ! Ska nog slagga lite nu, jag är babyfri igen :(, i don´t like it !! Ja vill ha min lilla tuss här hos mig, han är så otroligt go och mysig ♥ ! Men ska ju jobba hela dan imon också, sen iväg direkt efter work ! Då Bowling, alkohol och ett abbonerat Lingon står på kö ! Så de är vä'l lika bäst !

Imon kommer daddy hem, wihoooo !

Näpp nu ska ja kurra ner mig framför tv:n och somna.. omochomigen..

Kommentarer
Postat av: malgot

you´re awesome duuuude!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback