24 februari

usch vad jag känner mig seg idag, kan ju kankse bero på att jag inte har gjort något vettigt på hela dan, bara luggit framför tv:n och slappat och varit ute på promenader med Timba ! Trött som fasiken är jag också, och sugen på en fika ! det är ju trots allt fetttisdagen idag, och jag har inte fått i mig något onyttigt än.. Nu ligger timba och sover i mitt knä, som vanligt. Ska ta med han ut på en promenad strax, han har gått jätte duktigt idag !

Nähe om ja ska rycka upp mig lite, men gaah jag är så jädrans rastlös, finns ju inget å göra ! Man kan lika väl jobba egentligen, nåja ! Vart ju skönt med sovmorron iallafall !

















Kommentarer
Postat av: malgot

du kunde ha lekat med mig juu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback