22 januari

TjoochTjim =) !! Jag lever, tro det eller ej, men heey Linda is back on track !!
Har varit lite fuffels de senaste, jag har styrt upp mitt liv lite grann, och fixat dedär små små sakerna som är otroligt viktiga i livet för att de ska fungera som de ska ! Och jag är en god bit på vägen, Fick tillbaks min dator idag, yeees, varit utan den nästan två veckor, eller en och en halv iallafall, gisses hur har jag överlevt? Ja de kan man ju undra, jag har varit lite rastlös då och då, men de va nog behövligt !

Tänkte berätta lite om vad som har hänt de senaste, men hmm ja kommer fakitkst inte ihåg vad jag har pysslat med redigt, och orkar inte tänka tillbaks just nu, så de tar vi en annan dag maybe !!
En sak som jag kommer ihåg här och nu, är att vi tagit farväl till våran Jojjo, som lämmnat Jönet och oss för Uppsala och rika överläkare.. Din lyxost. Jag vill också leva student liv, kan man inte få göra de utan att plugga? Eftersom plugga inte redigt är min grej.. Måste måste måste åka och hälsa på henne snart lilla skruttan !! Hur ska de gå på work nu? Lovar att hålla dig uppdaterad om vad som händer och sker här hemma vännen !

Friday imon, jobbjobbjobb ända tills måndag. Hörs mer imon, måste fixa trixa lite musik nu eftersom de mesta vart borta nu när ja fick tillbaks den, dumma mig, de gjorde en backup till mig, men tydligen bara på "mina dokument" mappen, och klantig som jag är så hade ja ju givitvis alla mina låtar i en mapp på skrivbordet...jevla jevla..

me and my all !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback