6 Juli..


Yes yes yes, vad har jag gjorde det senaste!? Knappt att jag minns det, då måste jag tänkte tillbaks himmla noga och det orkar jag inte redigt nu ! Nää fan ja kommer knappt ihåg vad ja gjort, haha ! Helgen iallafall den minns jag minsann ! I fredags blev det käk med de bästa, Malgot + en, Alex, Angelica och Elin joinade oss en svänga med ! Jädrans vart vi letade bort överallt i spöregnet som galningar, fullsatt overalles, Sir simons vart de ända som hade ett ledigt till oss, så de fick duga ! Men min mat vart yummi yummi ! oxfile, mumms ! Efter det blev det faktiskt hemfärd, hoppade österängen denna dag, upp med tuppen på lördag också ju, utvilad och pigg klockan sju ! Det händer fasiken inte mej ofta ! Efter jobbet däremot hade jag hunnit blivit trötter igen, så slappade ett tag innan de vart dags att göra sej redo för summerpary hos Lisa ! Snabbt snabbt iväg och vinet började korkas upp ! På tal om detta, undra om mitt vin ligger kvar i hennes frys än?! De gör det säkert, haha, nåja tur att systemet har hyllorna fulla med massa mer! Och kors itaket, efter en massa glas vin någon otäck drink så drog vi till Twin, halli hallåå Jag gick till krogen ?! Kors i taket ! Minns inte när jag va på krogen sist ! Galet längesen antar jag ! Men i lördas vart de det som gällde, så det lär väl dröjja år och dar tills nästa gång, men de va trevlans fakitskt !

Jobb helaste veckan, börjar tidigt varje dag ! Måndag, Tisdag, Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag, gisses jag kommer vara helt slut efter denna vecka ! Att gå upp tidigt tar på mina krafter ! Så in i !

Tjaooo sålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback